"Paryski apartament" - Lucy Foley

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 18 maja 2022 roku

Liczba stron: 440



Paryż - słowo, które od lat działa na mnie, jak narkotyk. Słysząc nazwę tego miasta, moje serce zaczyna mocniej bić. Mam z nim wiele skojarzeń, wspomnień, a miłość do tego zakątka świata nie wypala się.


Jess przyjeżdża do brata, aby uciec przed przeszłością. Planuje zacząć wszystko od nowa i poprosić o pomoc brata. Ben jednak zaginął, a ona zostaje sama w jego apartamencie. Kobieta poznaje jego specyficznych sąsiadów i wchodzi w pewnego rodzaju grę, gdzie rządzi bogactwo...


Pióro Lucy Foley miałam okazję poznać podczas lektury "Idealnego ślubu". Wiedziałam, że Autorka kreuje historie, które na pozór są spokojne, jednak akcja potrafi niespodziewanie lawirować. Tak było i tym razem. Na początku otrzymałam spokojną historię, a następnie przeniosłam się do świata przepełnionego tajemnicami i niespodziankami. 


"Paryski apartament" to książka, która stopniowo buduje napięcie. Narracja wciąga do wykreowanego świata i przenosi czytelnika do miejsca, gdzie nic nie jest pewne. Zaufanie, prawdomówność, pewność - to słowa, nad którymi należy zastanowić się podczas zgłębiania akcji. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwo Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger