Podsumowanie września

1. "Ten jedyny" - Izabela M. Krasińska

Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

2. "Daj nam jeszcze szansę" - Sylwia Trojanowska 

Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<



3. "Kilka słów o miłości" - Tomasz Kieres

Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

4. "Zaczekaj na mnie" - Monika Michalik

Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

5. "Jak nie zostałam influencerką" - Majka Nowak

Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Zawsze i na zawsze" - Klaudia Bianek

Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

7. "Gotowi na wszystko" - Agata Przybyłek

Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

8. "Biały ptak. Cudowny chłopak" - R. J. Palacio

Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<



9. "Zaczytana i bestia" - Ashley Poston

Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

10. "Tatowanie. Jak zostałem lekko odklejonym ojcem" - Krystian Hanke

Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

11. "Jak nie krzyczeć na swoje dziecko" - Carla Naumburg

Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

12. "Rok 1984. Powieść graficzna" - George Orwell

Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger