"Szczypta nadziei" - Agnieszka Olejnik

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 16 października 2019 roku
Liczba stron: 384


W życiu Ady nagle pojawia się niespodzianka. Do dworku wraca żona Igora i Monika jest zdesperowana, aby na siłę odbudować małżeństwo. Kochankowie muszą poradzić sobie z ukrywanym uczuciem i przezwyciężyć grę o dobro dziecka. W tym samym czasie Dawid ma w planach napisanie pracy konkursowej i znajduje stare pamiętniki cioci Bogny. Chłopiec pragnie, aby podczas pisania pracy pomógł mu Pan Antoni i zdradził historię związaną z dworkiem. Okazuje się, że nie jest to takie łatwe, ponieważ ożywają wspomnienia z przeszłości i na jaw wychodzą niektóre sprawy...

W momencie, kiedy w moje ręce trafiła "Szczypta nadziei", nie wiedziałam czego mogę spodziewać się po tej pozycji. Okazało się, że jest to drugi tom z serii "Dworek w Miłosnej", a ja nie miałam o tym pojęcia. Postanowiłam jednak zaryzykować i zaczęłam lekturę właśnie od tej historii. Jestem zadowolona, ponieważ Autorka kupiła mnie w stu procentach. Nie znałam dotychczas bohaterów, ale wszystko stopniowo zostało przedstawione i już po chwili wiedziałam, co dzieje się w ich życiu. 


Książka jest zdecydowanie dobrym wyborem dla osób, które miały już do czynienia z "Dworkiem w Miłosnej". Jeżeli jednak nie znacie losów bohaterów, a w okresie świątecznym w Wasze ręce trafi ta pozycja, to nic straconego. Możecie również śmiało po nią sięgnąć i nie zawiedziecie się.

"Szczypta nadziei", to przepiękna historia, która zaprasza w progi domku w Miłosnej. Bohaterowie to urocze osoby, które z chęcią chciałoby spotkać się na swojej drodze. Klimat tej historii jest przepiękny i chwyta za serce. Zdecydowanie ta pozycja uczy pokory, daje nadzieję i uzmysławia, że miłość jest najpiękniejszym uczuciem, jakie może spotkać człowieka. Polecam!


Moja ocena: 9/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger