"#Polish beauty. Przewodnik piękna dla Polek" - Marta Krupińska

Wydawnictwo: Burda
Data wydania: 16 października 2019 roku
Liczba stron: 280


Obecnie na rynku pojawia się wiele poradników odnośnie pielęgnacji. Jak większość kobiet, chętnie po nie sięgam i poznaję nowe tajniki. Zapewne Was też irytują powstające w najmniej odpowiednim momencie krosty i szukacie specyfików, które od razu je zlikwidują.

Pani Marta w swoim poradniku stawia na naturalność. Prezentuje nam nasze ojczyste kosmetyki, które wytwarzane są naturalnie. Odchodzimy od wszechobecnej chemii na rzecz zdrowia. W książce znajdziemy informacje o tym, czy popularny sposób pielęgnacji urody według Koreanek jest wskazany w Polsce, a także jak zrobić make-up no make-up.


Osobiście znalazłam tutaj kilka cennych informacji, jednak pozycja ta nie zrobiła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Zostały tutaj zawarte informacje, które możemy znaleźć w innych miejscach i przeważnie są one nam znane.

Na uwagę zasługuje to, jak Wydawnictwo podeszło do promocji książki. Miałam przyjemność otrzymać kosmetyki, o których była mowa w poradniku. Nie ukrywam, że moje serce skradły produkty firmy Miya. Jestem nimi zachwycona i już poczyniłam zakupy, aby na stałe zagościły w mojej kosmetyczce.

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Burda. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger