"Miłość z widokiem na Śnieżkę" - zbiór opowiadań

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 30 października 2019 roku
Liczba stron: 424


"Miłość z widokiem na Śnieżkę", to zbiór ośmiu opowieści, które chwytają za serce. Losy wszystkich bohaterów związane są z tym, że wygrywają sylwestrowy wyjazd do Karpacza. W Hotelu Pod Skałą mają mieć przyjemność poznania polskich gwiazd, a także skosztowania ekskluzywnego życia. Nikt nie przypuszczałby, że osiem przypadkowo rozesłanych po Polsce zaproszeń przyczyni się do powstania tylu wątków i rozkwitu miłości.

Uwielbiam świąteczne zbiory opowiadań od Filii. Co roku na rynku pojawiają się nowe historie i zachwycają swoim urokiem. W momencie, kiedy zobaczyłam książkę na targach w Krakowie, wiedziałam, że muszę ją mieć i poznać wykreowaną historię. 


W okresie przedświątecznym na rynek wychodzi wiele książek, w których na czele jest okres Bożego Narodzenia. W przypadku tej antologii na spokojnie możemy zapoznać się z jej fabułą po świętach. W tym przypadku głównym wątkiem jest zabawa sylwestrowa. Przyznam się szczerze, że nie kojarzę świątecznych historii, które rozgrywają się właśnie w ostatnich dniach grudnia. W związku z tym bardzo podobał mi się ten zabieg i czas osadzenia bohaterów w Karpaczu. 

Serdecznie polecam Wam "Miłość z widokiem na Śnieżkę". Cenię sobie Karpacz, ponieważ była to jedna z miejscowości, które odwiedziliśmy z Mężem podczas naszej podróży poślubnej. Z miłą chęcią ponownie przeniosłam się w ten zakątek Polski i powspominałam widoki, które nam towarzyszyły.


Moja ocena: 9/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger