"To będą piękne święta" - Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 30 października 2019 roku
Liczba stron: 328


Magia świąt dosięga nas od pierwszych stron. Poznajemy wspomnienia bohaterów i ich świąteczne zwyczaje. Dowiadujemy się również, że niekiedy w czterech ścianach spotykamy troski, zamiast wigilijnego gwaru.

Niestety nie miałam okazji czytać "Stacji Jagodno" i zupełnie nie mogłam wkręcić się w powieść. W związku z tym, że jest to już jedenasty tom i podczas trwania tej serii wiele się wydarzyło, dla mnie była to czarna magia. Powoli starałam się połapać kto jest kim i dlaczego relacje tak wyglądają, jednak nie było to łatwe.


Coś, co bardzo mnie urzekło, to wstawki między rozdziałami odnośnie prac ręcznie wykonanych. Jak wiecie, ja cenie sobie właśnie takie dekoracje i prezenty, dlatego dla mnie był to strzał w dziesiątkę.

W tym przypadku książkę polecam tylko tym osobom, które odbyły już podróż do Jagodna. Jeżeli jesteście w takiej sytuacji jak ja, to w 2020 roku sięgnijcie po tę serię i dopiero za rok chwyćcie za świąteczne wydanie. Ja w najbliższej przyszłości pragnę skorzystać właśnie z takiego planu i raz jeszcze zanurzyć się w lekturze "To będą piękne święta".

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger