"Podaruj mi szczęście" - Lidia Liszewska, Robert Kornacki

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 30 października 2019 roku
Liczba stron: 300


Córki Kosmy mimo młodego wieku, myślą bardzo rozsądnie. Dziewczyny pragną, aby te święta były jedyne w swoim rodzaju i chcą zorganizować dla ojca niespodziankę. 

Główne bohaterki miały cel i chciały, aby magia świąt złączyła ich bliskich przy wigilijnym stole. Na bok odeszły wszelkie troski, a miłość i pamięć o rodzinie była na pierwszym miejscu. Byliśmy świadkami realizacji ich celu, a także zawirowań losu, który pomagał im wypełnić misję.


Niestety nie miałam okazji poznać serii "Matylda i Kosma", dlatego stopniowo wdrażałam się w akcję. Autorzy jednak nie zasypywali mnie ogromem informacji i stopniowo mogłam zaaklimatyzować się. Poznałam bohaterów, ich zwyczaje i troski, a także odkryłam ich wewnętrzne potrzeby. 

Jeżeli mieliście okazję poznać już losy Matyldy i Kosmy, to zapewne świąteczne wydanie bardzo Was wciągnie. Ja zaryzykowałam przygodę z tą historią od czwartego tomu i również nie zawiodłam się. Cieszę się, że Autorzy starali się wykreować akcję tak, aby czytelnik mógł bezproblemowo odnaleźć się w mazurskim świecie.

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger