"Kamienica pod śniegiem" - Dorota Kassjanowicz

Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 30 października 2019 roku
Liczba stron: 496


Dzień Dobry. Dzisiaj zapraszam Was do jednej z warszawskich kamienic. To właśnie tutaj łączą się losy przypadkowych mieszkańców. Każdy z nich na pozór mógłby stać się naszym sąsiadem, a nawet moglibyśmy doszukiwać się nawiązania do naszych problemów. Spotykamy tutaj samotnego ojca, starszego pana, czy kobietę, którą dopadła magia amora. Pewnego dnia losy tych ludzi postanawiają połączyć się...

W tym roku jestem jakaś wybredna jeżeli chodzi o pozycje świąteczne. Nie wiem czy to dlatego, że przeczytałam już sporo historii w tym klimacie i czekam na wielkie wow, czy po prostu ciężko mnie zadowolić.


Nie mówię nie tej książce, jednak czegoś mi w niej brakowało. Momentami życiorys bohaterów bardzo mi się dłużył i według mnie, nie wnosił zbyt wiele do akcji. Nie zraziłam się jednak z stopniowo zanurzałam się w wykreowanym świecie.

Jeżeli nie boicie się wprowadzenia wielu bohaterów i połapania się w ich wątkach, to ta pozycja zdecydowanie będzie dla Was. Książka porusza codzienne problemy i nie odbiega w fantazję. Dodatkowo jest to dobry wybór dla osób, które chciałaby przeczytać coś w zimowym klimacie, ale nie chcą sięgać po typowo bożonarodzeniową opowieść.

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Wielka Litera.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger