"Zawsze w porę" - Agnieszka Krawczyk

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 3 czerwca 2020 roku
Liczba stron: 448


Życie mieszkańców ulicy Wierzbowej toczy się w pewnym rytmie. Sąsiedzi są dla siebie na ogół mili, jednak zdarzają się wyjątki. Poznajemy zmagania Pani Joli dotyczące naprawy barowego ekspresu do kawy, który ma za sobą piękną historię, ciężką codzienność Hanny, a także poczynania Pani Flory. Każdy z bohaterów wiedzie własne życie, jednak następuje chwila, kiedy ich ścieżki łączą się w jedną...

W moje ręce trafiła druga część z serii "Ulica Wierzbowa". Niestety nie miałam okazji czytać świątecznego wydania z tego cyklu i ciężko było mi połapać się w fabule. Uwielbiam wszystkie książki Pani Agnieszki i zawsze stawiam im wysokie wymagania. Podejrzewam jednak, że w tym przypadku u mnie nie zawiodła sama akcja, a wspomniany powyżej brak znajomości pierwszej części historii.


Cieszę się, że styl pisania Pani Agnieszki jest taki przyjemny. Dzięki temu przez fabułę wręcz płynie się, a słownictwo urzeka. 

W moim odczuciu polecam Wam najpierw lekturę "Najmilszego prezentu", a następnie "Zawsze w porę". Reasumując uważam jednak, że ta historia to lekka powieść obyczajowa, która niesie nadzieję, a także opisuje ludzkie dobro i chęć niesienia pomocy. 

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger