"Atlas szczęścia" - Helen Russell

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 13 listopada 2019 roku
Liczba stron: 288


Każdy kraj słynie ze słynnego powiedzenia bądź zwyczaju, który prowadzi do szczęścia. Helen Russell wykonała ogrom pracy, ponieważ zebrała fakty związane z wybranymi państwami i zaprezentowała ich historię.

W ubiegłym roku miałam okazję zapoznać się z pierwszym wydaniem tej pozycji i byłam zauroczona. Ucieszyłam się w momencie, kiedy w moje ręce wpadła ponownie ta pozycja. W tym roku w poradniku dodatkowo znajdziemy rozdział poświęcony Polsce.


"Jakoś to będzie" - ile razy zdarzyło Wam się to powiedzieć? W czasach szkolnym nie nauczyliście się na klasówkę? W dorosłym życiu spóźniliście się do pracy? A może zapomnieliście o rocznicy? Jak na tradycyjnego Polaka przystało, zapewne stwierdziliście, że "jakoś to będzie". Mogłoby wydawać się, że jesteśmy postrzegani jako marudny naród, jednak w chwilach kryzysu nie poddajemy się i z nadzieją patrzymy w przyszłość.

Uważam, że "Atlas szczęścia" to świetny pomysł na prezent. Książka ta pozwoli na przeniesienie się w dowolne miejsce na świecie i poznanie jego optymistycznego motta. Kiedy za oknem brzydka pogoda, dzięki Helen Russell optymizm wstępuje w człowieka i pozwala na dostrzeżenie wszechobecnego szczęścia.

Moja ocena: 9/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Insignis.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger