"Bądź moim marzeniem" - Monika Michalik

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 3 czerwca 2019 roku
Liczba stron: 400


Natalia pracuje w biurze podróży i nieustannie marzy o własnej wyprawie. Nareszcie nadszedł długo wyczekiwany dzień i już jutro ma lecieć ze swoim chłopakiem na Korfu. Niestety Tomek ma inne plany i niespodziewanie zostawia ukochaną. Dziewczyna jednak nie poddaje się i wyrusza w podróż życia. Na miejscu spotyka przystojnego Michała, który jest raną na jej złamane serce. Mogłoby wydawać się, że teraz będzie miała życie jak z bajki. Los natomiast lubi być nieprzewidywalny, a Natalię dopada białaczka....

Jejku, co to było! Najlepsza książka w moim najgorszym czasie, gdzie towarzyszy mi załamanie nerwowe, a przez głowę przeplatają się czarne scenariusze. Pani Monika jednocześnie rozbiła mnie emocjonalnie, tylko po to, aby po chwili posklejać rany. Czytając już sam wstęp do powieści, wiedziałam, że będzie to coś niezwykłego. Autorka osobiście wygrała mecz o życie i jest świetnym przykładem dla innych.


Wydawałoby się, że "Bądź moim marzeniem", to jedna z kolejnych historii obyczajowo-romantycznych. W tym przypadku jest to cudowna lekcja życia, która poza wykreowaną fabułą, opisuje prawdziwą walkę z chorobą. Pani Monika wykonała ogrom pracy i przedstawiła symptomy choroby, wyniki, a także odczucia i zachowanie towarzyszące chorej bohaterce. Nie ukrywam, że przepłakałam całą książkę. Były to łzy goryczy i cierpienia, ale również te radości.

Historia Pani Moniki oraz wykreowanej przez Nią Natalii, w pewnym stopniu uświadomiła mi, że nie można poddawać się, ani wątpić w szczęście. Ogromnie polecam Wam "Bądź moim marzeniem". Jest to niezwykła podróż przez życie, która daje nadzieję. Nie dajmy się zwieść złym statystykom i wygrajmy rozgrywkę, w której główną nagrodą jest życie.

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Znak.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger