"Należy do mnie" - Anna H. Niemczynow

 Wydawnictwo: Luna

Data premiery: 15 maja 2024 roku

Liczba stron: 440


Helena od zawsze na pierwszym miejscu stawiała dobro innych. Zrezygnowała z pracy na rzecz rodziny, poświęciła się wiciu rodzinnego gniazda oraz starała się spełniać potrzeby innych. Dla niej najważniejsi byli bliscy, dopiero później ona. W tym wszystkim znalazł się również jej mąż Wiktor, który obrał inne priorytety i córka, która do końca nie może odnaleźć się w otaczającym ją świecie. 


Ania Niemczynow po raz kolejny oczarowała mnie swoim piórem. Powieść od pierwszych stron poznawałam z zapartym tchem. Wciągnęłam się w akcję i tylko wyczekiwałam momentu, aż będę mogła zanurzyć się ponownie w lekturze. 


"Należy do mnie" to wartościowa lektura, która otwiera oczy na wiele spraw. Pokazuje, że dobro innych jest ważne, ale nie należy zapominać o sobie i zatracać się w pędzie życia. Każdy z nas zasługuje na szczęście i godne traktowanie. Postać Heleny od początku intryguje i wiele z nas może znaleźć w niej odbicie swoich czynów. 


Moja ocena: 9/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Luna.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger