"Ocaleni dla miłości" - Anna Rybakiewicz

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 15 maja 2024 roku

Liczba stron: 343


Młodziutka Henia jest bardzo odważna. W imię miłości postanawia uwolnić z getta swojego ukochanego. Ryzykuje własne życie, jednocześnie otrzymując w darze kolejne. Czy uda jej się stworzyć bezpieczną przystań i przetrwać najgorsze momenty, które zgotowała okupacja wroga?


Sięgając po książki Ani Rybakiewicz wiem, że otrzymam przepiękną opowieść. Każda z Jej powieści zachwyca mnie i jednocześnie czuję podziw, ile pracy zostało włożonej, aby wykreować tak życiową historię. 


Od początku lektury targały mną wielkie emocje. Obserwowałam losy bohaterów, kibicowałam im w ich poczynaniach, a także podziwiałam za odwagę i siłę walki. Postawa Heni była godna naśladowania. W książce nie brakowało także momentów, które spowodowały, że łzy leciały mi mimowolnie z oczu...


Ode mnie leci kolejna dziesiątka dla Autorki! "Ocaleni dla miłości" to przepiękna powieść o uczuciu, dla którego jesteśmy zaryzykować własne życie. To opisane doświadczenie, które ukazuje bolączki ludzi, którzy zostali skazani na cierpnie psychiczne podczas wojny. Zdecydowanie polecam Wam wszystkie książki Autorki. 


Moja ocena: 10/10


Prezent od Wydawnictwa Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger