"Przyjaciółka" - B.A. Paris

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 13 marca 2024 roku

Liczba stron: 352


Życie lubi zaskakiwać. Tak było w przypadku Iris i Gabriela, których los nie oszczędzał. Najpierw mężczyzna był świadkiem nieszczęśliwego wypadku, a chwilę po tym w domu rodziny zamieszkuje przyjaciółka, która zmaga się z problemami w małżeństwie. Nie ma tutaj spokoju ani chwili odpoczynku. Życie pędzi, sprawy nachodzą na siebie, a nowe wyzwania czekają tuż za rogiem.


Autorka trzymała mnie w niepewności od pierwszych stron. Kierowała mnie na pewne drogi, aby po chwili totalnie zmienić ich kierunek i zaprowadzić mnie w miejsca, a o których nie miałam pojęcia. Zdecydowanie jest to styl B.A. Paris, który uwielbiam. 


"Przyjaciółka" jest zawiłą historią, która wyznacza nam pewne ścieżki i stopniowo ujawnia wydarzenia z życia bohaterów. Nic nie jest tutaj jasne, każdy ma specyficzne powiązania i dziwnie potrafi zachowywać się. Podczas poznawania losów bohaterów nie zabraknie adrenaliny i zniecierpliwienia, dzięki któremu będziemy chcieli jak najszybciej rozszyfrować wiele zagadek. 


Ja jestem kupiona. Zdecydowanie! Przepadłam podczas lektury tej książki. Po kilku słabszych epizodach, Autorka powraca na właściwe tory i tworzy świat, który mąci czytelnikowi w głowie. 



Moja ocena: 8/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Albatros

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger