"Nieobliczalna" - Magda Stachula

 Wydawnictwo: Luna

Data premiery: 15 maja 2024 roku

Liczba stron: 300


Alicja i Martyna to dwie przyjaciółki, które wzajemnie zazdroszczą sobie życia i chętnie zamieniłyby się rolami. Jedna z nich wiedzie na pozór szczęśliwe życie z mężem i córką, druga jest singielką i wspiera syna, który wchodzi w dorosłość. Żadna z nich nie wie, co tak naprawdę dzieje się w ich domach, kiedy wyjdą goście, a zostanie tylko rodzina...


Ach! Co to była za niezwykła przygoda! Od pierwszych stron wpadłam do wykreowanego świata bohaterów i nie chciałam go opuszczać. Z zapartym tchem poznawałam intrygi, które czekały na mnie wraz z rozwojem akcji. Ta historia nie zwalnia. Jest rewelacyjna pod każdym względem i nieziemsko zaskakuje. 


W tej książce spotykają się kobiety, których los łaskawie nie potraktował. Wiele przeszły na swojej drodze i teraz szukają dla siebie wytchnienia. Obserwujemy zmagania zakochanej kobiety, osoby, która została zdradzona, a także takiej, która odkryła coś, co nigdy nie miało wyjrzeć na światło dzienne. Podstępy wzajemnie nakładają się na siebie, a nowe tajemnice czekają tuż za rogiem. 


Dzięki "Nieobliczalnej" zauroczyłam się piórem Autorki i już z niecierpliwością czekam, aż będę miała czas, aby sięgnąć po Jej pozostałe książki. 


Moja ocena: 9/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Luna.



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger