"Wszystkie wady Klary i jej jedna zaleta" - Piotr Borlik

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 22 marca 2023 roku

Liczba stron: 304 


Twórczość Piotra Borlika poznałam za sprawą serii o Agacie Stec i Arturze Kamińskim. Już po lekturze pierwszej książki z tego cyklu przepadłam! Tym razem Autor zaserwował nam powieść, która opisuje wątki obyczajowe. Zdecydowanie nie mogłam odmówić sobie zapoznania z perypetiami Klary i odkrycia, jak Pan Borlik odnalazł się w nowym gatunku literackim.


Klara to bohaterka, która cechuje się specyficznym humorem. Kobieta zdecydowanie będzie miała fanów albo przeciwników. Wszystko zależy od tego, jakie poczucie humoru sobie cenicie. Dla mnie to było zdecydowanie to coś! Intryga, poruszenie "wstydliwych" kwestii, po prostu - realne życie przedstawione bez upiększania. Takie jakie jest, a jakie czasami staramy się zakryć. 


"Wszystkie wady Klary i jej jedna zaleta" to powieść przepełniona humorem. Uśmiech pojawia się na każdej stronie, nie sposób mieć poważną minę podczas lektury tej książki. Wykreowane historie niosą życiowe przesłanie, gdzie czytelniczki po głębszej analizie mogą szukać w zachowaniu bohaterki swojego lustrzanego odbicia. 


Książkę zdecydowanie polecam osobom, które cenią sobie tę czarną stronę humoru. Jestem przekonana, że Klara nastroi Was pozytywną energią. Z nią nie sposób się nudzić!


Moja ocena: 6,5/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger