"Złodziejka listów" - Anna Rybakiewicz

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 12 kwietnia 2023 roku

Liczba stron: 363


"Złodziejka listów" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Anny Rybakiewicz. Nie zawsze zdarza się tak, że już na początku czuję wielką miłość do książki. W tym przypadku przepadłam od pierwszych stron i nie mogłam oderwać się od lektury. Autorka wykreowała piękną historię, która jest świadectwem zakazanej miłości i mimo, iż łamie serce, nie sposób nie zauroczyć się akcją. 


Historia opisuje losy młodej Żydówki, która uszła z życiem i walczy o przetrwanie. Niestety na jej drodze pojawia się oficer SS, który kradnie jej serce. Egzystencja w ukryciu, wielkie zauroczenie i niewiadoma dotyczące dnia kolejnego to codzienność Astrid. Jesteśmy świadkami jednostronnie rodzącego się uczucia, które nie ma szans przetrwać. Ale czy miłość jest więcej warta niż życie?


Jestem miłośniczką literatury wojennej. Przeczytałam wiele książek, których akcja opiewa w tych czasach. "Złodziejka listów" to opowieść, która łączy losy dwóch kobiet na przestrzeni lat. To trudna, a zarazem przepiękna podróż do miejsca, gdzie będzie czekało na nas szczęście i bezpieczeństwo. 


Czy jesteście gotowi, aby dojść do prawdy, która została ukazana na listach znalezionych w zapomnianym miejscu? Czy Wasze serce otworzy się na nową historię? Ja zdecydowanie polecam i nie pozostaje mi nic innego jak zapoznać się z "Lekarką nazistów". 

 

Moja ocena: 9/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger