"Do wesela się wyrobię" - Anna Chaber

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 13 kwietnia 2022 roku

Liczba stron: 336



Dzisiaj siadam w fotelu i wspominam. Wspominam własne przygotowania do wesela. Pamiętam, ile było związanych zadań z tym wydarzeniem. Planowanie, analizowanie, szukanie alternatyw, a później stres, czy na pewno wszystko pójdzie tak jak trzeba.


Ania Chaber w swojej najnowszej książce ukazała właśnie tematykę ślubną, jednocześnie do wykreowanej akcji, wplatając wątki związane ze swoimi ślubnymi przygotowaniami. Główna bohaterka mimo, iż była przeciwniczką ślubnej gorączki, postanowiła idealnie zorganizować ten dzień dla swojej przyjaciółki. Nie sądziła, że na jej drodze pojawi się tyle niespodzianek, a dodatkowo nie będzie miała dla siebie odpowiedniej osoby towarzyszącej. 


Takiej książki było mi trzeba. Podczytywałam ją sobie w wolnych chwilach, kiedy moja głowa była zajęta przygotowaniami do obrony. Cieszyłam się, że na chwilę mogę odciąć się od studenckich spraw i delektować się lekturą. 


Ta lektura wywołała we mnie lawinę pozytywnych emocji. Poznawałam akcję, a moje usta samoczynnie rozciągały się w uśmiechu. Jestem zdania, że takich książek trzeba w naszym życiu, kiedy nie mamy już na nic siły. Akcja otuliła mnie ciepłym kocem, a bohaterowie byli kompanami, którzy podnieśli mnie na duchu. 


Jednogłośnie mówię, tak!, dla tej historii.


Moja ocena: 8/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger