"Którędy do raju" - Anna H. Niemczynow

 Wydawnictwo: Luna

Data premiery: 27 kwietnia 2022 roku

Liczba stron: 512

Sięgając po książki Ani wiem, ze otrzymam emocjonalny rollercoaster. Tak było i tym razem. Historię Elżbiety przeżywałam już od pierwszych stron, jednocześnie czując jakbym częściowo poznawała życie samej Autorki. 


Żadna rodzina nie jest idealna. Mimo, iż staramy się tworzyć scenariusz ciągle zakochanych ludzi, rodziców, którzy odkładają na bok wszystkie obowiązki, aby pobawić się z dzieckiem, a w domu panuje idealny porządek, to życie nas weryfikuje i codzienność wygląda nieco inaczej. Losy głównej bohaterki na pierwszy rzut oka były idealne. Mąż, dwójka dzieci, pies, duży dom. Czego chcieć więcej? 


Scenariusz życia, który samodzielnie zaczęliśmy pisać ciągnie się razem z naszą rzeczywistością. To, czego kiedyś dokonaliśmy nie odchodzi w zapomnienie. To idzie dalej za nami. Niekiedy jako tajemnica, innym razem jako okrutna prawda. Ania w swojej najnowszej książce porusza wątki związane z ukrywaniem wydarzeń sprzed lat, budowaniem zaufania, szczerością, a także miłością - tą między dwójką ludzi, ale także w kwestii rodzicielstwa. 


Osobiście jestem zachwycona tą powieścią. Przez fabułę płynęłam i każde wydarzenie przeżywałam wraz z bohaterami. Znając Anię i wiedząc, jaką pozytywną energią zaraża, chciałam momentami wyściskać ją za to, że daje nadzieję. Nadzieję na lepsze jutro. Nadzieję na to, że dla każdego wychodzi słońce. 


Aniu - dziękuję, dziękuję, dziękuję. Trzy razy, bo to właśnie kojarzy mi się z Tobą! Czekam na kolejne magiczne słowa, które skierujesz do nas w następnej książce. 


Moja ocena: 9,5/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Luna.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger