"Odwet" - Claire Douglas

 Wydawnictwo: W.A.B.

Data wydania: 14 października 2020 roku

Liczba stron: 400



Pewnego dnia Libby dostaje ofertę tymczasowej zamiany mieszkań. Z małego mieszkanka przeprowadza się wraz z mężem i psem do posiadłości Heywoodsów. Na miejscu czeka na nią jednak sporo niespodzianek, które wprowadzają zamęt do życia małżonków. Okazuje się, że po powrocie do siebie, życie także nie jest takie samo, a na każdym kroku czają się niewiadome. 


Coś fenomenalnego! Jestem bardzo zadowolona, że Claire Douglas wykreowała tak świetną akcję! Fabuła pochłonęła mnie od pierwszej strony i ciężko było mi się oderwać od lektury. Emocje, pełno niewiadomych, czy nagłe obroty akcji, to hasło przednie tego thrillera. 


Autorka w tej książce zastosowała zabieg przeplatania czasu. Śledzimy teraźniejszość bohaterów, jednocześnie przenosząc się w przeszłość i stopniowo odkrywamy wiele tajemnic. Każda kolejna strona wzbudzała we mnie ogromną ciekawość. Pragnęłam jak najszybciej poznać dalszy ciąg wydarzeń, a z drugiej strony nie chciałam kończyć tej pozycji.


Jeżeli szukacie thrillera psychologicznego, który wprowadzi zamęt do Waszej głowy, to koniecznie sięgnijcie po "Odwet". Ta powieść z dreszczykiem zapewni Wam rozrywkę na jesienne wieczory.


Moja ocena: 10/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu W.A.B.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger