"List" - Anna Karpińska

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 20 lutego 2020 roku
Liczba stron: 464


Małgorzata, to kobieta jakich wiele. Na pozór prowadzi poukładane życie małżeńskie, a zawodowo zajmuje się pisaniem książek. Okazuje się jednak, że w momencie, kiedy lepiej poznajemy życie torunianki, na jaw wychodzą rodzinne nieporozumienia. 

W związku z tym, że akcja rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych, mamy okazję poznać przeszłość Małgorzaty. Jesteśmy świadkami poważnych życiowych wyborów, a także decyzji, które kreślą dorosłą ścieżkę życia. 

Wielki plus za to, że akcja jednocześnie rozgrywa się w teraźniejszości i przeszłości. Jak wiecie, ja lubię takie powieści, gdzie jednocześnie mogę śledzić dwa toki zdarzeń. Dzięki temu zabiegowi możemy dowiedzieć się, dlaczego główna bohaterka podjęła takie, a nie inne decyzje oraz co trzyma ją przy obecnej sytuacji.


Podobało mi się również to, że miałam przyjemność poznawania "książki w książce". W związku z tym, że Małgorzata zajmowała się pisarstwem, mamy okazję śledzić jednocześnie jej historię i poznajemy fabułę z powieści, którą kreuje w swoim świecie. 

Książki Pani Ani czyta się przyjemnie i pozwalają na odstresowanie się. Polecam Wam lekturę "Listu", ponieważ zostają tutaj poruszone bardzo przyziemne tematy. Jestem bardzo ciekawa, jak dalej potoczą się losy bohaterów i czy rozkwitnie listowa znajomość. 

Moja ocena: 7,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Prószyński i S-ka. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger