"Chyba umieram!" - Christopher Kelly, Marc Eisenberg

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 5 czerwca 2019 roku
Liczba stron: 422


O jeny! Boli mnie głowa/ręka/brzuch! Muszę spisywać testament i żegnać się ze światem! Na pewno dopadło mnie przeklęte choróbsko i umieram! Moje dni są policzone!

Przyznajcie się, ile razy w Waszej głowie zakiełkowało ziarenko niepokoju, ponieważ coś Wam dolegało? Jestem przekonana, że szukaliście w internecie, jaką chorobę mogę wróżyć dane symptomy i załamywaliście się.... Tak, tak... Ja też tak miałam... Nie ukrywajmy jednak, że obecnie wiadomości, które znajdują się w sieci rzadko są prawdziwe. Przeciętny użytkownik może napisać, co tylko zechce i nie przejdzie to żadnej moderacji. A my wtedy tylko stresujemy się...


"Chyba umieram!" to świetny zbiór porad lekarskim i fachowe wypowiedzi. Znajdziemy tutaj wszelakie objawy, począwszy od bólu ucha, na palpitacjach serca skończywszy. Każdy z dziewięciu rozdziałów zaczyna się świetnym wstępem, który poprawi humor niejednej osobie. Następnie mamy przedstawione dolegliwości, a także informacje, kiedy powinniśmy przeczekać, bądź umówić się do lekarza. Nie brakuje również wspomnienia o tym, w jakim momencie należy natychmiast wezwać karetkę (chociaż nikt chyba nie wertuje książki w momencie, kiedy jego życie jest zagrożone i nie zadaje sobie pytania "Która to strona była? Czy to już? Dzwonić czy czekać?").

Uważam, że ta pozycja powinna znaleźć się na każdej półce. Zamiast gdybać, lepiej wydać 30 zł na książkę i zapoznać się z jej lekturą. Po co nam zmartwienia? 30 zł nas nie zbawi, a brak wiedzy zawartej w tej pozycji przysporzy tylko powstanie siwych włosów. Coś mi się zdaje, że fryzjer jednak jest droższy... :)


Koniec żartów! Szczerze polecam Wam lekturę "Chyba umieram!", ponieważ jest to coś wartościowego. Dwójka lekarzy podzieliła się z czytelnikami swoją wiedzą, która jest rzetelna i sprawdzona. Został włożony tutaj ogrom pracy, a po lekturze czytelnik posiada dodatkową wiedzę i będzie wiedział, jak zachować się w danej sytuacji.

Moja ocena: 9/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Insignis. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger