"Planer taki jak Ty od Gabrieli Gargaś"

Wydawnictwo: Czwarta Strona


Jeszcze rok temu wszystkie ważne rzeczy zapisywałam na kartkach. Od początku 2018 roku polubiłam planowanie i zapisywanie wszystkiego w jednym miejscu. Jestem bardzo szczęśliwa, że w moje ręce trafił ten uroczy planer od Gabrieli Gargaś.

Zacznijmy od tego, że do planera sami wpisujemy miesiące. Możemy zacząć planowanie już od grudnia, stycznia, albo maja - wolna ręka. Uważam, że jest to również świetne rozwiązanie dla osób mało systematycznych, które miesiące mogą zapisywać w kratkę. Na początku każdego nowego okresu czeka na nas harmonogram miesięczny, a następnie na dwóch stronach mamy do zagospodarowania pięć dni tygodnia. Rozwiązanie to przyczyniło się do tego, że planer zmniejszył swoją objętość nie tracąc na wartości.


Dodatki, które skradły moje serce, to między innymi inspirujące cytaty, a także menu na dany tydzień. Od kiedy zaczęłam brać obiady do pracy uważam, że takie rozpisywanie wszystkiego jest świetnym rozwiązaniem. W planerze nie brakuje również miejsca na listę zakupów, czy notatki i podsumowania.


Gabriela Gargaś postanowiła przygotować dodatkowe strony, na których możemy wypisywać cele na dany rok - co chcemy obejrzeć, a także osiągnąć. Na koniec roku czeka na nas podobna rozpiska, w której wypisujemy czego nauczyliśmy się, spróbowaliśmy, czy co ciekawego przeczytaliśmy.

Serdecznie polecam Wam skorzystanie z tego planera. Uważam, że każda kobieta ucieszy się z posiadania takiego indywidualnego kalendarza, który może dostosować do swoich potrzeb.

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger