"Romans" - Sheryl Browne

 Wydawnictwo: WAB

Data premiery: 31 lipca 2024 roku

Liczba stron: 384


Pierwszy raz styczność z twórczością Autorki miałam pięć lat temu. Dokładnie pamiętam z jakim zapałem czytałam "Opiekunkę". W związku z tym, z wielką przyjemnością sięgnęłam po najnowszą książkę Sheryl. 


Ponownie otrzymałam historię, która wciągnęła mnie od początku i nie pozwoliła na chwilę emocjonalnego odpoczynku. Zaciekawił mnie świat Alicii i kłamstwa, które zawładnęły jej życiem. Z niecierpliwością przewracałam kolejne strony, aby odkryć tajemnicę zaginięcia dziecka. 


Bohaterowie tej książki są różnorodni, a akcja toczy się na wysokim poziomie. Stopniowo odkrywamy kłamstwa i zdejmujemy maski poszczególnym osobom. 


"Romans" ukazuje, że kłamstwa sprzed lat są w stanie wyjść na światło dzienne w najmniej oczekiwanym momencie. Niekiedy może zdawać się, że odeszły w zapomnienie, jednak życie lubi nas wszystkich zaskakiwać. Jeżeli szukacie thrillera, który zakręci Wam w głowie, to zdecydowanie sięgnijcie po tę pozycję. 



Moja ocena: 8/10

 
Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem WAB.
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger