"Noc poślubna" - Przemysław Borkowski

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 17 lipca 2024 roku

Liczba stron: 344


Justyna i Kamil podjęli jedną z najważniejszych życiowych decyzji - wzięli ślub. Od teraz ich życie miało być usłane różami, jednak los przygotował dla nich inny scenariusz. Wesele przeobraziło się w splot nieszczęśliwych wydarzeń. Z upływem uroczystości okazuje się, że zaproszeni goście noszą maski, pod którymi skrywają inne oblicza i tajemnice z przeszłości. Nie wszyscy są tymi, za kogo podają się, a ich życzenia odnośnie nowożeńców nie niosą tego, co powinny... 


"Noc poślubna" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Przemysława Borkowskiego, i jakże ono było udane! W wykreowany świat wciągnęłam się od pierwszej strony i korzystałam z każdej wolnej chwili, aby tylko wrócić do książki. Bywały momenty, że nie mogłam uwierzyć w to, co akurat działo się w tej historii. 


Plątanina wydarzeń, intrygujący bohaterowie, tajemnice, które były skrywane przez lata - to tylko część wątków, które tutaj znajdziecie. Zdecydowanie polecam Wam lekturę tej książki. Sięgając po nią przygotujcie się na to, że Wasz puls będzie wysoki a dreszczyk emocji będzie oplatał Wasze ciało. 


Moja ocena: 8/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger