"Córka z Grecji" - Soraya Lane

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 13 marca 2024 roku

Liczba stron: 352


Zdecydowanie lubię takie melancholijne powieści. "Córka z Grecji" to już trzeci tom z serii "Utracone córki", a ja nadal jestem tak samo zakochana we wszystkich częściach. Autorka kreuje świat, który otula nas niczym cieplutki szalik.


Tym razem wybieramy się w podróż do Grecji. Cofamy się w czasie i mamy okazję spacerować urokliwymi uliczkami wraz z Aleksandrą, a po latach - z Ellą. Śledzimy miłosne poczynania kobiet i porównujemy podejście do wielu spraw na przestrzeni lat.


Nie ukrywam, że momentami pękało mi serce. Poznając losy Aleksandry nie mogłam zrozumieć, dlaczego los postanowił ją tak źle potraktować. Serce łamało mi się w wielu chwilach, a łza kręciła się w oku. 


"Córka z Grecji" to piękna podróż w głąb serca. To opowieść o miłości - tej prawdziwej, ciężkiej, ale także tej, dzięki której unosimy się na wietrze niczym piórka. Jestem przekonana, że fani Autorki będą zadowoleni i tak jak ja, z niecierpliwością będziecie czekać na kolejne tomy.


Moja ocena: 7/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Albatros.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger