Podsumowanie lipca
1. "Tropiciel" - Paulina Hendel Moja ocena: 7/10
2. "Łowca" - Paulina HendelMoja ocena: 8,5/10
3. "Mali mężczyźni" - Louisa May AlcottMoja ocena: 8,5/10
4. "Zatrute serca" - Angelika ŚlusarczykMoja ocena: 6,5/10
5. "Matka (prawie) idealna" - Kerry FisherMoja ocena: 7/10
6. "Zawsze będziemy razem" - Gabriela GargaśMoja ocena: 6/10
7. "Nazajutrz cię odnajdę" - Magdalena WalaMoja ocena: 8,5/10
8. "Popołudnia na Miodowej 2" - Joanna SzarańskaMoja ocena: 9/10
9. "Kochanie, wszystko będzie dobrze" - Natalia SońskaMoja ocena: 9/10
10. "Gorące lato" - zbiór opowiadańMoja ocena: 6/10
11. "Wakacje" - T.M. LoganMoja ocena: 9/10
12. "Dziewczynka z Sobiboru" - Franco Forte Scilla BonfiglioliMoja ocena: 7/10
13. "Córka nazisty" - Max CzornyjMoja ocena: 9/10
14. "Śmiertelne kłamstwa" - Sarah A. Denzil