"Zostań przy mnie" - Harlan Coben

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 8 grudnia 2021 roku

Liczba stron: 416

Zastanawialiście się kiedyś, ile razy zdarzyło Wam się kłamać? Niekiedy błahe słowa nic nie znaczą, ale są takie momenty, kiedy nieprawda przeważa na szali życia. Ukrywane sekrety, niewypowiedziane słowa czy zniekształcona rzeczywistość to coś, co otrzymacie właśnie w tej książce.


Harlan Coben w swoim najnowszym thrillerze trzyma nas w niepewności od pierwszych stron. Bywały momenty, że byłam przekonana, iż znam dalszy ciąg wydarzeń, a tu nagle zmiana akcji. Dreszczyk emocji i szybsze bicie serca, to doświadczenia, które towarzyszyły mi podczas lektury. 


Dynamika - to jedno słowo, które wybrałabym określając tę historię. Uwierzcie mi, że w momencie, kiedy sięgniecie po "Zostań przy mnie" nie będziecie nudzić się. Zawiłe wątki, które połączą się w całość, tajemnice z przeszłości czy stopniowe otwieranie oczu na daną kwestię, to coś, co tutaj otrzymacie. Polecam!


Moja ocena: 8/10


Post powstał we współpracy z wydawnictwem Albatros. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger