"Poszukiwani, poszukiwany" - Małgorzata Falkowska

 Wydawnictwo: Videograf

Data premiery: 31 sierpnia 2021 roku

Liczba stron: 304

Jola i Monika pragną mieć dziecko. Mogłoby wydawać się, że to nic trudnego, jednak te dwie panie są ze sobą w związku. Dodatkowo marzy im się dwójka pociech, aby każda z nich mogła iść w tym samym czasie na urlop macierzyński. Zdeterminowane bohaterki zaczynają szukać sposobu, aby spełnić swoje marzenie. 


Ach, jak ja lubię tę serię od Gosi! Za mną trzeci tom, a Falkowska mnie nie zawodzi. Poczucie humoru i styl pisarski nadal pozostaje na wysokim poziomie. Uśmiech ciśnie mi się sam na usta, kiedy tylko pomyślę o perypetiach bohaterek. W poprzednich tomach dowiedzieliśmy się jak wygląda życie od podszewki u Berki i Zosi, a tym razem wchodzimy do sypialni Joli i Moniki. 

Jeżeli szukacie lekkiej serii, która pozwoli Wam na chwilę odprężenia, to koniecznie zapoznajcie się się z cyklem "Mąż potrzebny na już". Jestem przekonana, że ta zwariowana opowieść umili Wam niejeden jesienny wieczór. Znajdziecie tutaj zabawę połączoną z prawdziwą ludzką mentalnością. 


Moja ocena: 8/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger