"Dorzuć mnie do prezentu" - Agnieszka Błażyńska

Wydawnictwo: Wielka Litera

Data wydania: 10 listopada 2020 roku

Liczba stron: 208


Maja trafia na kwarantannę i jest niepewna jak będzie wyglądała jej praca. Kobieta rozsypuje się psychicznie, a rozmowy prowadzi z policjantem, który przychodzi na kontrolę. Życie Pauliny nie układa się tak jakby chciała. Andrzej to mężczyzna, który próbuje znaleźć pracę, jednocześnie zmagając się z rodzicielskimi problemami. Spotykamy też Toma, który przyleciał do Polski w związku z pracą. Ale czy tylko na tym zakończy się jego podróż?


Znajdujemy tutaj świat widziany oczyma siedmiu osób. Na pozór są to odrębne historie, jednak ich losy łączą się w całość. Wspólnie zmagają się z obliczem pokręconej rzeczywistości, próbami zaspokojenia potrzeb, a także niespodziankami od losu. 


Mam nadzieję, że ta książka za rok będzie zabawnym wspomnieniem o tym, jak świat stanął na głowie. Dla mnie była to pierwsza powieść, gdzie akcja rozgrywa się w czasach koronawirusa. Myślę, że za kilka lat będziemy do niej wracać i dziękować, że super jest wrócić do normalności. 


Polecam Wam "Dorzuć mnie do prezentu". Jest to przyjemna lektura, która opisuje ludzkie relacje. Każdy z nas może bezproblemowo postawić się na miejscu wybranego bohatera, ponieważ akcja jest w stu procentach realna. 


Moja ocena: 8,5/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Wielka Litera.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger