"Blask choinki" - Agnieszka Lis

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 28 października 2020 roku

Liczba stron: 336


Rodzina Klemensa i Arkadiusza postanowiła spędzić tegoroczne święta w podhalańskim hotelu. Każdy z nich ma własne wyobrażenie o świątecznym czasie. Bohaterowie muszą jednak zdać się na los, mimo iż nie wszystkim podoba się pomysł wyjazdu.

 


W tym roku również ciężko było mi się wczuć w świąteczną książkę Pani Agnieszki. Jakoś nie "leży mi" klimat tutaj przedstawiony. Fabuła jest jak dla mnie mdła. Brakuje mi jakiejkolwiek akcji, która wciąga czytelnika do wykreowanego świata. Minusem również jest mnogość bohaterów. 


Niestety nie otrzymałam tego, na co czekałam. "Blask choinki" nie jest jak dla mnie lekką obyczajówką w świątecznym klimacie. Przemawia przez nią raczej snobizm bohaterów.


Moja ocena: 5,5/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger