"Mamy dla Mamy. Macierzyństwo"

Wydawnictwo: Mamy dla Mamy
Data wydania: 4 grudnia 2018 roku
Liczba stron: 704


"Mamy dla Mamy. Ciąża", to książka, która zachwyciła mnie w stu procentach. Lektura towarzyszyła mi przez okres dziewięciu miesięcy i była dla mnie dawną ogromnej wiedzy. Z wielką chęcią sięgnęłam po drugą część napisaną przez mamy i ponownie przepadłam. 

Dzięki temu poradnikowi dowiedziałam się wiele odnośnie postępowania z maluszkiem, opieki nad nim, jego higieny, a także spraw związanych z kobiecymi kwestiami.


W internecie bardzo często trafiamy na artykuły, które zamiast rozwiać nasze wątpliwości, wprowadzają ogromy zamęt. W przypadku tej książki wiem, że otrzymałam rzetelną  i sprawdzoną wiedzę. Ponad 1000 kobiet, dzieli się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem, ale również rozterkami. 

Wiem, że ta książka będzie towarzyszyła mi jeszcze przez najbliższe miesiące, a nawet lata. Mimo, iż indywidualnie będziemy z Brzdącem uczyć się swoich zachowań, to w trudnych momentach, będę miała możliwość odszukania sprawdzonych porad.


Poradnik polecam każdej mamie. Zdecydowanie jest to pozycja obowiązkowa dla kobiet, które dopiero po raz pierwszy będą cieszyły się rodzicielstwem. Nie brakuje tutaj również rozdziału, aby tatuś mógł zaczerpnąć wiedzy. Polecam!

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Mamy dla Mamy. 
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger