"Różdżka z Fershey" - Marcin Hybel

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 3 marca 2020 roku
Liczba stron: 344


Magnus, to młody uczeń, który dopiero odnajduje się w świecie magii. Pewnego dnia rzuca zaklęcie i przenosi się z XI wieku do czasów współczesnych. Okazuje się, że przed siedemnastolatkiem pojawia się wiele niespodzianek. Różdżka, którą stworzył wpada w niepowołane ręce i codzienność zamienia się w jeden wielki kabaret. 

Ostatnio lubię oderwać się od codzienności i przenieść się do fantastycznego świata. Na bok odchodzą wszelkie problemy i moja wyobraźnia żyje w innym wymiarze. Pan Marcin wykreował fabułę, która jednocześnie pozwala na to, aby czytelnik mógł ponieść się fantazji, a także momentami wywołuje niepohamowane napady śmiechu.


"Różdżka z Fershey" jednocześnie bawi i uczy. Jesteśmy świadkami radzenia sobie z przeciwnościami losu, a także nowościami i problemami, które życie stawia na naszej drodze. Dostrzegamy również więź i miłość, która panuje wśród rodziny McGawinów. 

Jak wiecie, jeżeli chodzi o fantastykę, to ja jestem wybredna. W tym przypadku jednak, zdecydowanie jestem na tak! Polecam Wam tę historię, ponieważ jest to dawka świetnych i pozytywnych emocji. 

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Zysk i S-ka. 


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger