"Księżniczka i fangirl" - Ashley Poston

Wydawnictwo: We Need YA
Data wydania: 18 września 2019 roku
Liczba stron: 356


Imogen Lovelace to zdeterminowana dziewczyna, która jest wielką fanką Amary i zrobi wszystko, aby ta postać nadal przetrwała w serialu. Dziewczyna nie zdawała sobie sprawy, że podczas rozkręcania akcji mającej na celu uratowanie księżniczki, jej zachowanie zyska taką popularność, a ona wyląduje w miejscu, o którym by nie pomyślała.

Nie wiem dlaczego, ale byłam przekonana, że w drugiej części poznam dalsze losy Elle i Dariena. Jakie było moje zdziwienie w momencie, kiedy bohaterowie Ci pojawili się tylko na moment jako postacie drugoplanowe. Nie jestem jednak zawiedziona, ponieważ podobało mi się to, że miałam przyjemność poznać lepiej losy ich znajomych. 

Jednocześnie jesteśmy świadkami zaciekłych starać Imogen o utrzymanie przy życiu Amary, a także widzimy zachowanie Jess, która gra Amarę i pragnie, aby jej postać zeszła z anteny. W momencie, kiedy dziewczyny niespodziewanie spotykają się, Jess wpada na niecny plan, który pozwoli jej na wykonanie pewnego zadania.


"Księżniczka i fangirl", to książka o dojrzewaniu, problemach młodych ludzi, a także radzeniu sobie z pierwszymi poważnymi kłopotami czy przeciwnościami losu. Autorka po raz kolejny porusza ważne tematy, które mogą być cenną lekcją dla młodszego pokolenia. 

Serdecznie polecam Wam lekturę tej książki. Jeżeli jakimś sposobem w Wasze ręce trafiła tylko druga część, to nie martwicie się. Według mnie można śmiało przeczytać "Księżniczkę i fangirl", nie znając poczynań "Geekerelli".

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu We Need YA.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger