"Niesamowite budowle" - Michał Gaszyński

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 27 listopada 2019 roku (wydanie drugie)
Liczba stron: 144


Przez ponad 10 lat zbierałam pocztówki i zachwycałam oczy budowlami na świecie. Uwielbiam podziwiać obiekty, które powstały setki czy nawet tysiące lat temu, ale zachwycają mnie również te współczesne.

Michał Gaszyński wykonał ogrom pracy i przygotował książkę, która zawiera w sobie zbiór budowli na całym świecie wartych uwagi. Przenosimy się na dowolny kontynent i poznajemy bardzo ciekawe rzeczy. Nie jest to typowo teoretyczna wiedza, a ciekawostki napisane przystępnym językiem. Jak dla mnie jest to świetna alternatywa odnośnie nauki i poznawania cudów na naszej planecie.


W momencie, kiedy otrzymałam tę pozycję, wraz z Mężem nie mogliśmy od niej oderwać się. Z wielkim zapałem czerpaliśmy wiedzę zebraną przez Pana Michała. Zdarzały się momenty, że nie mogliśmy niektórym aspektom uwierzyć i robiliśmy wielkie oczy ze zdziwienia. 

Zdecydowanie jestem na tak! Książka skradła moje serce i będę ją polecać każdemu. Dodatkowo jest to świetny pomysł na prezent dla dziecka. Kopalnia wiedzy na tych stronach rodzi miłość do poznawania świata i nie odpycha naukowymi definicjami. Na uznanie zasługuje również wydanie tego egzemplarza. Estetyka, wysoka jakość i profesjonalizm na wysokim poziomie. Polecam!

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Insignis.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger