"Czart" - Robert Kilen

Wydawnictwo: Oficyna 4eM
Data wydania: 2 października 2019 roku
Liczba stron: 416


Atak terrorystyczny na Zamek w Lublinie, a także wysadzenie podziemnego korytarza w Chełmie - to dwa główne wątki, które splatają ze sobą losy bohaterów i zabierają nas w podróż do przeszłości. Tym razem będziemy śledzić zmagania ABW i odkrywać intrygi powstałe na przestrzeni lat. Na jaw wyjdzie znaczenie wiersza Czechowicza, a także wojenne wydarzenia z pałacu w Kozłówce.

Niestety nie jestem do końca przekonana do tej książki. Jak dla mnie było tutaj za mało momentów, które wywoływałyby dreszczyk emocji na moim ciele, a dodatkowo jednocześnie zostało wprowadzonych zbyt wiele osób. Musiałam przez chwilę zastanowić się, kto jest kim, jakie ma powiązania i cel.


Przyznam szczerze, że zakończenie mnie troszkę zaskoczyło. Osobiście podejrzewałam, że ktoś inny okaże się być tytułowym Czartem, jednak Autor zaskoczył mnie w tej kwestii. 

Lubię książki, które wprowadzają w tajemniczy świat zabójstw, porwań, czy zamachów. W związku z tym miałam odnośnie tej pozycji wysokie wymagania. Niestety zawiodłam się. Cieszy mnie natomiast to, że akcja została wykreowana w realnym miejscu, które czytelnik bez problemu może odwiedzić.

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Oficyna 4eM.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger