"Kroniki Jaaru. Megapolis" - Adam Faber

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 30 stycznia 2019 roku
Liczba stron: 750


Tym razem wraz z Kate i jej przyjaciółmi przenosimy się do przyszłości, aby stawić czoła nowym wyzwaniom. Przed dziewczyną pojawiają się nowe wydarzenia, w których musi odnaleźć się. Okazuje się jednak, że nic nie idzie łatwo i na drodze bohaterów pojawiają się przeszkody. Czy uda im się sprostać? Jak poradzą sobie w nowym dla nich świecie?

Adam Faber stworzyć świetny świat, który pochłonął mnie od samego początku. Jestem strasznie wybredna jeżeli chodzi o fantastykę i niechętnie po nią sięgam. W przypadku "Kronik Jaaru" było tak, że przepadłam od pierwszego tomu i trwam w tej magii. 

W piątym tomie pojawiają się nowe postacie, których dotąd nie mieliśmy okazji poznać. Poznajemy również nowe aspekty na temat bohaterów z którymi mieliśmy już do czynienia. Jedni z nich kradną nasze serca, a do innych nie możemy przekonać się i pałamy niechęcią. 


Podoba mi się to, że Autor w wykreowaną fabułę wrzuca realne problemy. W związku z tym, że seria ta kierowana jest głównie do młodszego pokolenia, które wchodzi dopiero w dorosłe życie, można wyciągnąć z treści ważne lekcje. Pomiędzy całą historią płyną cenne rady, na które warto zwrócić uwagę. 

Oczywiście miłośnikom tej serii polecam i piąty tom. Nie sądziłam, że tego grubaska można tak szybko pochłonąć i czekać na więcej. Jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy bohaterów i czym teraz zaskoczy mnie Pan Adam. 

Moja ocena: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger