Zaczytany listopad

Witajcie! Czy Was grudzień również przywitał cudownym, białym puchem za oknem? A może macie już zimę od kilku dni? Opowiadajcie. Ja tymczasem zapraszam Was na czytelnicze podsumowanie listopada.

1. "26 i pół. Wyprawa w przeszłość" - Sebastian Grześkowiak
Moja ocena: 8,5/10
Recenzja >klik<

2. "Zamarznięte serca" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

3. "Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół" - Regina Brett
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

4. "Psiego najlepszego. Był sobie pies na święta" - W. Bruce Cameron
Moja ocena: 9,5/10
Recenzja >klik<

5. "Warkocz" - Laetitia Colombani
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

6. "Głód" - Graham Masterton
Moja ocena: 4/10
Recenzja >klik<

7. "Pamiętam" - Agnieszka Janiszewska
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

8. "Ciemna strona" - Tarryn Fisher
Moja ocena: 9/10

9. "Hygge po polsku" - Iza Wojnowska
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

10. "Oświadczyny" - Tasmina Perry
Moja ocena: 8/10
Recenzja >klik<

11. "Uśmiech J." - Aneta Zamojska
Moja ocena: 9/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger