"Cichy płacz" - Lisa Regan

 Wydawnictwo: Dolnośląskie

Data premiery: 17 lipca 2024 roku

Liczba stron: 320


To miał być dzień jak każdy inny. Siedmioletnia Lucy Ross kręciła się na karuzeli. Z oddali było słychać jej śmiech i radość, która z niej emanowała. W pewnym momencie wszystko się zatrzymało. Karuzela, rodzinne życie, świat... Dziewczynka niespodziewanie zniknęła i nikt nie wie, co się z nią stało. 


Josie Quenn od razu postawia wziąć się do pracy i pragnie poruszyć niebo i ziemię po to, aby znaleźć siedmiolatkę. Zaparcie dąży do celu, pokonuje wiele trudności, odkrywa tajemnice, ale także walczy z własnymi demonami. 


Według mnie nie była to najlepsza książka, które miałam przyjemność ostatnio czytać. Poznałam wykreowany przez autorkę świat, śledziłam losy bohaterów, ale akcja raczej na długo nie pozostanie w mojej pamięci. Może kiedyś sięgnę po inne książki Autorki. Na chwilę obecną jednak podziękuję.


Moja ocena: 6,5/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Dolnośląskim. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger