"Jedyna na świecie" - Agata Przybyłek

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 18 maja 2022 roku

Liczba stron: 336


Sięgając po książki Agaty Przybyłek wiem, że zawsze otrzymam historię, która mnie urzeknie. Nigdy nie wiem, czy będę śmiała się z perypetii bohaterów, czy otrzymam powieść, poprzez którą uronię kilka łez. Jedyna na świecie to połączenie tych dwóch odczuć - była radość z odkrywania życia na nowo, ale były także szklane oczy w momencie, kiedy przeszłość dawała o sobie znać. 


Wzruszył mną los Mai. Rozumiałam jej zachowanie, to, jakie podjęła decyzje i emocje, które towarzyszyły jej w podróży. Dopingowałam jej działania i byłam ciekawa, jak odnajdzie się w nowej rzeczywistości. Jednocześnie, w tym samym czasie, przeniosłam się kilkaset kilometrów dalej i śledziłam losy Damiana, którego siostra zaginęła.


Uważam, że ta książka jest warta uwagi. Porusza ważne kwestie związane z rodzicielstwem, o których niestety nie zawsze się mówi. Dzięki przedstawionej historii dowiadujemy się, jak wychowanie na nas wpływa i ukazuje, że każdy zasługuje na wolność. 


Moja ocena: 8,5/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger