"O krok za daleko" - Harlan Coben

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 15 stycznia 2020 roku
Liczba stron: 448


Simon Green pragnie znaleźć swoją córkę. W momencie, kiedy spotyka ją w Central Parku na jego drodze staje Aaron, który przyczynia się do ucieczki Paige. Ojciec jest w stanie podjąć diametralne kroki, aby udało mu się zrealizować zamierzony plan. Sytuację komplikuję fakt, że w miejscu gdzie przebywała młoda Greene, zostają znalezione zwłoki Aarona, a ślad po poszukiwanej ginie. 

"O krok za daleko" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Cobena. Dotychczas słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat Jego książek i sięgając po tę pozycję miałam wysokie oczekiwania. O ile na początku bezproblemowo wciągnęłam się w wykreowany świat, tak z czasem było gorzej. Niestety momentami dłużyła mi się akcja i musiałam zastanowić się, jakie znaczenie w głównym wątku ma dana osoba. 


Przyznam szczerze, że miałam taki moment, że chciałam odłożyć książkę. Z drugiej strony byłam strasznie ciekawa, jak dalej potoczą się losy bohaterów. Cieszę się, że nie zrezygnowałam z lektury i dzięki temu miałam przyjemność poznać styl twórczości tego Autora. 

Jeżeli jesteście ciekawi, jakie czyny są w stanie podjąć ludzie, kiedy posuną się o krok za daleko, to sięgnijcie po tę pozycję. Dla fanów Cobena będzie, to zapewne kolejna perełka wśród Jego dzieł i wiele osób sięgnie po tę historię w ciemno.  


Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Albatros.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger