"Ja tu tylko zabijam" - Marta Obuch

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 17 stycznia 2024 roku

Liczba stron: 352


Tosia pochopnie podejmuje decyzje i zgadza się na zajęcie ogrodem pod nieobecność gospodarzy. Od tego momentu jej życie jest pasmem niespodzianek i wydarzeń, które niosą wiele kłopotów. Czy kobiecie uda się wyjść ze wszystkiego z dobrą twarzą?


"Ja tu tylko zabijam" to komedia kryminalna. Powieść jest lekka i nie wymaga skupienia się na lekturze. Mnie nie kupił styl tej opowieści. Niestety tym razem nie trafił do mnie język Autorki. Sformułowania tutaj użyte momentami były kiepskie i troszkę żenujące. 


Jeżeli szukacie mało wymagającej lektury na jeden raz, to myślę, że to będzie dobry wybór. Może do Was poczucie humoru i język Autorki trafi - ja jednak mówię dziękuję. 


Moja ocena: 4/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Filia

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger