"Wybrzeże szpiegów" - Tess Gerritsen

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 10 stycznia 2024 roku

Liczba stron: 448


Maggie wiedzie spokojne życie na emeryturze. Mieszka z dala od wszelkiego zgiełku i cieszy się swoją codziennością. Pewnego dnia niespodziewanie znajduje martwe ciało na swoim podjeździe i wtedy już wie, że przeszłość postanowiła upomnieć się o nią.

Ciężko określić mi emocje, które towarzyszą mi po skończeniu tej książki. Z jednej strony historia wciągnęła mnie do swojego świata i ciekawa byłam rozwiązania zagadki, a z drugiej czegoś mi tutaj brakowało i momentami nie mogliśmy poczuć wspólnego prądu.

"Wybrzeże szpiegów" to książka, która zabiera nas w podróż do przeszłości. Pokazuje, że działania, które kiedyś podjęliśmy ciągną się za nami i potrafią przypomnieć o sobie w najmniej oczekiwanym momencie.


Moja ocena: 5/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Albatros

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger