"Odpłata" - Agnieszka Jeż

 Wydawnictwo: Burda

Data wydania: 24 lutego 2021 roku

Liczba stron: 368


Wiera Jezierska nie próżnuje. Kobieta jest zaangażowana w śledztwo, którego sprawa dotyczy śmierci mężczyzny znalezionego w mazurskim domku. Czy uda jej się rozwiązać sprawę? Jakie niepowodzenia będą czekały na jej drodze?


Niestety ciężko czytało mi się tę pozycję. Jakoś nie mogłam wczuć się w akcję. Dwa razy musiałam analizować to, co akurat działo się. A byłam tak pozytywnie nastawiona na tę historię. Dotychczas wszystkie książki Agnieszki Jeż spełniały moje oczekiwania i nie sądziłam, że tutaj lekko zawiodę się.



W książce poznajemy obyczaje związane z Podhalem, a także z Mazurami. Akcja jest wielotorowa, jednak bohaterowie i wątki z nimi związane zostały dobrze opisane. Nie ma tutaj niedomówień i wszystko zostało wyjaśnione. Jest zbrodnia, są trzy płaszczyzny czasowe, jest tajemnica do rozwiązania. Czego chcieć więcej?  


Moja ocena: 5,5/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Burda.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger