"Szum" - Małgorzata Oliwia Sobczak

 Wydawnictwo: WAB

Data premiery: 12 października 2022 

Liczba stron: 352


Małgorzata Sobczak tworzy takie historie, które od pierwszych stron zapierają dech w piersi. Miałam przyjemność czytać wszystkie Jej książki, w związku z tym, z każdą nową mam ogromne oczekiwania. Jestem pod wrażeniem, ponieważ Autorka nie przestaje mnie zaskakiwać i historie, które wychodzą spod Jej pióra są idealnie dopracowane i wywołują dreszczyk emocji na ciele. 


Tym razem otrzymujemy wątek związany z motylami. Widać, ile pracy zostało włożone w analizę tej kwestii. Czytelnik ma możliwość śledzenia akcji dwutorowo - oglądamy świat teraźniejszy i staramy się znaleźć porównania z aspektami, które miały miejsce w 1992 roku. 


Jak dla mnie, jest to kolejna książka Autorki, która trzyma w napięciu do ostatniej strony, Czuję się, jakbym wysiadła z rollercoastera. Polecam!


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem WAB.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger