"Demon" - Paulina Hendel

 Wydawnictwo: We Need YA

Data premiery: 24 sierpnia 2022 roku

Liczba stron: 608


Pamiętam jak dwa lata temu w moje ręce wpadł Strażnik. Byłam zafascynowana losami bohaterów od pierwszych stron. Nie mogłam oderwać się od lektury i ciekawiło mnie, co będzie dalej. Wraz z Autorką szłam drogą, którą zaplanowała dla bohaterów i w krótkim czasie pochłonęłam wszystkie cztery części. Po dwóch latach otrzymałam świetną informację - będzie piąty tom! Ciekawi, jakie emocje dopadły mnie po tym czasie? 


Okazało się, że moje gusta czytelnicze trochę zmieniły się i na początku nie mogłam wciągnąć się w akcję. Nie ukrywam, że częściowo musiałam sobie przypomnieć wydarzenia, które miały miejsce w poprzednich tomach. 


Uważam, że Autorka stanęła na wysokości zadania i ponownie zabrała nas w mroczną podróż. Nie brakowało sytuacji, które wywoływały strach, niedowierzanie, a także powodowały mętlik w głowie. Miło było wrócić do dawno poznanych bohaterów i dostrzec to, jak zmieniło się ich zachowanie.  


Myślę, że seria Zapomniana Księga będzie idealnym wyborem dla osób, które szukają fantastyki w młodzieżowym stylu. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem We Need YA.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger