"Francuskie love story" - Natalia Sońska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 15 czerwca 2022 roku

Liczba stron: 384


Są takie miejsca, które już samą nazwą wywołują ciarki na moim ciele. Od lat w moim sercu jest żywe wszystko, co francuskie. Uwielbiam ten zakątek świata i chciałabym móc tam wrócić. Wrócić i jeszcze raz chłonąć jego uroki. Chłonąć ten cudowny klimat, unoszący się w powietrzu zapach miłości i odkryć miejsca, do których nie udało mi się dotrzeć. 


Natalia Sońska wyszła naprzeciw moim oczekiwaniom i zabrała mnie w podróż do Prowansji. Miałam okazję stanąć pośród lawendowych pól i wlać do duszy pozytywną energię. Po raz kolejny smakowałam francuskiego wina, które ma w sumie magię. Poznałam mieszkańców, partnerów biznesowych, a także turystów. Klimat, który oddaje ta książka jest iście letni i uroczy. 


Uważam, że Francuskie love story to książka idealna na poprawę nastroju. Historia pozwana odprężyć się i przenieść do miejsca, które obdarowuje nas zapachem lawendy. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger