"Dekorowanie ciast, ciasteczek i tortów" - Annie Rigg

Wydawnictwo: RM

Data wydania: 15 marca 2021 roku

Liczba stron: 96


Ostatnimi czasy zainteresowałam się dekorowaniem ciast. Nie satysfakcjonuje mnie już do końca zrobienie samego ciasta, staram się je również przyozdobić. W związku z tym z wielką ciekawością sięgnęłam po "Dekorowanie ciast, ciasteczek i tortów", aby nauczyć się czegoś praktycznego. 


Rady, którymi dzieli się Autorka są nieocenione. Na samym początku czekają na nas przepisy na najpopularniejsze biszkopty, kremy, czy różnego rodzaju lukry. Podoba mi się to, że do zdobienia smakołyków nie używa specjalnych narzędzi, a zdradza nam jak z łatwo dostępnych przedmiotów możemy zrobić na przykład szpryce. 


Każdy przepis posiada informację o ilości sztuk, która domniemanie nam wyjdzie. Zastosowane składniki są popularne i dostępne od ręki. Dodatkowo warto zauważyć, że każdy przepis zawiera na początku drobną wzmiankę o wyglądzie, smaku czy nawiązaniu do pochodzenia, co już zachęca do skosztowania słodkości. 


Osobiście jestem zachwycona tym, co otrzymałam! Często podziwiałam wiele zdjęć i uważałam, że nie dam rady wykonać podobnego deseru. Autorka daje nam wiarę, że jesteśmy w stanie zrobić cudowne dekoracje, które zachwycą naszych gości i pozwolą na celebrowanie uczty dla zmysłów. 


Nowa kuchnia już zamówiona u stolarza, piekarnik czeka w kartonie. Nie pozostaje mi nic innego jak wyobrażać sobie cztery kąty, psa i Bobasa między nogami, cudowne zapachy i testowanie KAŻDEJ receptury z tej książki. 


Moja ocena: 10/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu RM. 


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger