"O psie, który dał słowo" - W. Bruce Cameron

Wydawnictwo: Kobiece

Data wydania: 10 marca 2021 roku

Liczba stron: 472

 


Uwielbiam wszystkie książki Camerona, gdzie psiaki przejmują dowództwo i tworzą historię. Jestem zżyta z Bailey'em i chętnie poznaję każde jego wcielenie. Tym razem Autor zaprezentował nam świat, gdzie czworonóg nie pamięta swoich poprzednich wcieleń. Wszystko będzie dla niego nowe. Nie zmieni się jednak cel jego egzystencji i dobro psiego serduszka. Ciekawi, gdzie tym razem trafi nasz włochaty kumpel i jakie czekają na niego przygody? 


Szczerze przyznaję, że była to moja pierwsza książka z serii "Był sobie pies", na której nie płakałam. Poprzednio nie obyło się bez uronienia łez. Teraz od samego początku wiedziałam, że pisarz zapewne zrani moje serce, ale zrobi wszystko, aby je naprawić. 


Wykreowana historia to nie tylko przygody na czterech łapach. To również mądra i życiowa opowieść o życiu chłopca, który musiał zmagać się z niepełnosprawnością . Zostają tutaj zaprezentowane jego uczucia i potrzeba odczuwania zwykłości. Dostrzegamy także jak może skończyć się nadmierna uwaga i stałe bycie w centrum zainteresowania. 


"O psie, który dał słowo", to pozycja obowiązkowa dla fanów psiej serii. Myślę, że jeżeli traficie na tę książkę nie znając poprzednich części, nic nie stanie się, jeżeli ją przeczytacie. Będzie lekkie nawiązanie do "Był sobie pies 2", ale możecie tamte tomy nadrobić z czasem. Ten świat jest zbyt pomerdany, aby ominąć taką świetną historię! 


Moja ocena: 8/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Kobiecemu.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger