"Śnieg otulił cię bielą" - Katarzyna Misiołek

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 13 października 2021 roku

Liczba stron: 376

O ja... Co to była za historia! Nie spodziewałam się tego! Liczyłam na słodką opowieść wigilijną, a otrzymałam morderstwo w śnieżną noc! 


Martyna wybrała się w Bieszczady, aby odkryć prawdę o swojej siostrze. Kobieta przez lata była okłamywana, a teraz chce poznać każdy szczegół. Czy uda jej się rozwikłać zagadkę? Kto stoi za zbrodnią i jak do tego doszło? Co tak naprawdę miało miejsce lata temu i czy otwarcie Puszki Pandory przyczyni się do nowych konsekwencji? 


Książki Katarzyny Misiołek znam i bardzo lubię. Nie spodziewałam się, że Autorka, która zawsze zapewnia mi podczas lektury romantyczne doznania, tym razem wprowadzi do mojego życia niepokój. To był ciekawy zabieg i zdecydowanie jestem na tak. 


Jeżeli macie dość historii świątecznych, to sięgnijcie po "Śnieg otulił cię bielą". Podczas lektury będziecie mieli ciarki na ciele, a determinacja i ciekawość nie pozwoli Wam, na chwilę odpoczynku. Taka literatura obyczajowa z wątkiem kryminalnym, to super rozwiązanie. 


Moja ocena: 9/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Filia. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger